Facebook Pixel

Vragen? Bel ons ma t/m vrij van 9:00 tot 17:00 op 0522 20 21 20 

Wat betekent 'sta winkelhulp op afstand toe'?

Ontdek onze nieuwe mogelijkheid voor winkelhulp op afstand! Met deze functie kunnen onze helpdeskmedewerkers in real-time meekijken met wat jij ziet, en kunnen ze stappen ondernemen namens jou om je beter te ondersteunen. Stel dat je een technisch probleem hebt met een product, moeilijkheden ervaart bij het gebruikt van de website, of dat je hulp nodig hebt bij het vinden van een specifiek artikel in de winkel, dan kunnen wij je direct bijstaan door virtueel met je mee te kijken en je stap voor stap te begeleiden.

Of het nu gaat om aanpassingen in jouw account, kortingscodes invoeren, het bestellen van een product, of het vinden van het juiste product in onze webwinkel, onze winkelhulp op afstand kan samen met een helpdeskmedewerker al jouw vragen oplossen. Je hoeft geen ingewikkelde procedures meer op te volgen, want wij kunnen je snel en effectief helpen, waar je ook bent. 

Lees hieronder hoe je de winkelhulp instelt als nieuwe klant of als bestaande klant.

 

Hoe sta je winkelhulp op afstand toe als nieuwe klant? 

Wanneer je op de VoorMijnDier website zit, klik je rechtboven in op 'Mijn Account'. Daarna klik je op 'Account aanmaken', waar je je gegevens kan invullen. Het vakje 'Sta winkelhulp op afstand toe' vink je vervolgens aan. Vergeet niet om te klikken op 'Account aanmaken' linksonderin om jouw gegevens op te slaan. Nu heb je toestemming gegeven voor winkelhulp op afstand en kunnen onze medewerkers jou helpen wanneer jij problemen of vragen hebt met de website. Je kunt ook gebruik maken van de volgende link om direct doorverwezen te worden naar de pagina: https://voormijndier.nl/customer/account/create/

Zie hieronder ook de visuele uitleg: 

Stap 1: 

Stap 2:

Stap 3:

Stap 4:

 

 

Hoe sta je winkelhulp op afstand toe als bestaande klant?

Wanneer je op de VoorMijnDier website zit, klik je rechtboven in op 'Mijn Account'. Vervolgens voer je je inloggegevens in en log je in op je account. Klik daarna op 'Accountinformatie' aan de linkerkant. Het derde vakje 'Sta winkelhulp op afstand toe' vink je aan. Vergeet niet om vervolgens op 'Opslaan' te drukken. Nu heb je toestemming gegeven voor winkelhulp op afstand en kunnen onze medewerkers jou helpen wanneer jij problemen of vragen hebt met de website. Je kunt ook gebruik maken van de volgende link om direct doorverwezen te worden naar de pagina: https://voormijndier.nl/customer/account/edit/ 

Zie hieronder ook de visuele uitleg: 

Stap 1: 

 

Stap 2: 

Stap 3: 

Stap 4: 

Stap 5: